Ropeportaali
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Foorumiroolipelaajien aloituspiste
 
PääsivuHakuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Ropecon 2013

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Acha

Acha


Posts : 3
Join date : 03.01.2013
Age : 31
Location : Helsinki

Ropecon 2013 Empty
ViestiAihe: Ropecon 2013   Ropecon 2013 I_icon_minitimeTo Tammi 03, 2013 9:23 am

Pyörittelin mielessä tätä täällä paljon viljeltyä ajatusta mainostamisesta irl-maailmassa, kun mieleen juolahti tuo roolieplaajien suuresti suosima tapahtuma Ropecon. Olisin itse kiinnostunut lähtemään ihan ständilläkin ehkä edustamaan fropetus hommaa, sieltähän saisi ehkä innostettua jengiä pelaamaan? Paikalle voisi ehkä tuoda muutaman tietokoneen (läppärin) ja esitellä muutamien valmiiden ja vakaiden roolipelien sivuja ja kertoa vähän oma kokemuksia, jos mukaan tulisi nk. pitkän rupeaman roolipejaalia. Voisi jakaa siellä ehkä sellaista jotain a4 tms kokoista lappua missä linkkilistaa hyödyllisistä sivuista jne. Mitä mieltä? Toki se maksupuoli on toinen juttu, mutta voisi yrittää tunnustella jäätä lämpenisikö Ropecon ajatukselle, kun me ei hankkeesta kuitenkaan itse mitään saada. Ja itse olisin kyllä valmis pistämään ehkä vähän rahaakin likoon maineen vuoksi ^^.

(pistäkää osoitteeseen www:t sun muut eteen, kun foorumi ei anna miun vielä linkittää :P)
ropecon.fi/pmwiki/index.php/Uutiset/Ropecon2013P%C3%A4iv%C3%A4m%C3%A4%C3%A4r%C3%A4Julkistettu
Takaisin alkuun Siirry alas
http://lahdeteosroolipelit.blogspot.fi/
 
Ropecon 2013
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Ropeportaali :: Konkarikenttä :: Ideanurkka-
Siirry: