Hei!
Minusta tänne ehdottomasti pitäisi saada listausta aktiivisista, aloittelijaystävällisistä ja muutenkin toimivista roolipeleistä. Olen jo pitkään etsinyt foorumiroolipeliä, joka sopisi minulle. Tuntuu vain että niitä on aivan kauhean paljon, erilaisia ja eri tasoisia. Nykyään kun jokainen voi luoda oman fooruminsa.
Mutta kyllähän enempi on parempi.
Niin, en siis siltikään ole löytänyt minulle sopivaa foorumia. Joko viimeinen postaus on ollut puoli vuotta sitten, tai pelissä mennään niin juonellisesti eteenpäin että siihen on vaikea hypätä kesken sekaan. Toki aivan hyviäkin löytyy, mutta etsintä on vaivalloista ja valinnanvaikeutta riittää.
Olisi siis aivan mahtavaa saada oma alueensa linkeille foorumiroolipeleihin. Sinne voisi myös tulla "mainosta roolipeliä" -kohta. Mutta pääasiassa olisi kasvava ja päivittyvä (ylläpitäjän pitämä) lista, jonka avulla myös aloittelijat pääsisivät harrastuksen pariin. Sillä sehän kipinän aiheuttaa, kiinnostuksen ihanaan foorumiroolipelaamiseen. Siis se, että löytää itseään kiinnostavan pelin, tekee vuoronsa ja vain alkaa pelaamaan!